ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΜΠΑΣΚΕΤ

Επικοινωνήστε στο........

heraklionbasket.kreta@gmail.com

Επίσημοι χορηγοί: "SIVA TRAVEL- CAFE ΑΡΩΜΑ -S/M ΧΑΡΜΑ "

3 Απρ 2008

24 δεύτερα


Βασίλης Βαμβουκάκης (Παμπαίδες ΟΦΗ)

1. Σε ποιο σχολείο πάς..Στο Β΄Γυμνάσιο Ηρακλείου

2.Ποτε γεννήθηκες.1994

3.Τι ομάδα είσαι. ΠΑΟ

4. Οικογενειακή σου κατάσταση.Εχω δυο αδερφές κι ένα αδερφό ακόμη

5.Τι φαγητό αρέσει. Παστίτσιο

6.Σερφάρεις στο ίντερνετ.Ναι

7.Ποιός είναι ο ήρωας των παιδικών σου χρόνων .Μίκυ Μάους

8.Ποιός παίκτης αρέσει.Δημ.Διαμαντίδης

9.Παρακολουθείς άλλα σπορ.Ποδόσφαιρο.

10.Ποιά πόλη θα ήθελες να επισκεφτείς.Το Παρίσι

11.Ποιό μνημείο θεωρείς σπουδαιότερο.Την Ακρόπολη

12.Σε ποιο μέρος του κόσμου θέλεις να πας.Στη Βραζιλία

13. Ποιο είναι το ελάττωμα σου. Είμαι πολύ νευρικός

14Πως σε φωνάζουν οι φίλοι σου. Με το όνομα μου

15.Σε ποιο παίκτη θέλεις να μοιάσεις.Δημ.Διαμαντίδη

16.Το αγαπημένο σου τραγούδι.Δεν έχω

17.Τι σε εκνευρίζει περισσότερο.Να τρίζει η κιμωλία στον πίνακα

18.Ποια θεωρείς σημαντικότερη αξία.Τις σπουδές

19.Η ευτυχέστερη μέρα της ζωής σου.Οταν έχω γενέθλια

20.Η χειρότερη μέρα.Οταν τσακώνομαι με τα αδέρφια μου

21Ποιο το χόμπυ σου.Video games

22.Ποιά προσωπικότητα θα ήθελες να γνωρίσειςΤον Δημ.Διαμαντίδη

23.Το μεγάλο σου όνειρο.Να αγωνιστώ στο ΝΒΑ

24.Τι έμαθες από τους γονείς σου.Αγάπη




Δεν υπάρχουν σχόλια: