ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΜΠΑΣΚΕΤ

Επικοινωνήστε στο........

heraklionbasket.kreta@gmail.com

Επίσημοι χορηγοί: "SIVA TRAVEL- CAFE ΑΡΩΜΑ -S/M ΧΑΡΜΑ "

1 Απρ 2008

24 δεύτερα


Θάνος Καρδάσης

1. Σε ποιο σχολείο πας..Στο 8ο Ενιαίο Λύκειο Ηρακλείου

2.Ποτε γεννήθηκες.1992

3.Τι ομάδα είσαι.Αρης 3 4ever

4. Οικογενειακή σου κατάσταση.Εχω μια αδερφή κι ένα αδερφό μικρότερους

5.Τι φαγητό αρέσει. Μακαρόνια, μουσακάς,,γύρος

6.Σερφάρεις στο Ιντερνετ.Αρκετά συχνά

7.Ποιός είναι ο ήρωας των παιδικών σου χρόνων .Ο Αλαντίν

8.Ποιός παίκτης αρέσει.Michael Jordan

9.Παρακολουθείς άλλα σπορ.Ποδόσφαιρο.

10.Ποιά πόλη θα ήθελες να επισκεφτείς.Την Ρόδο

11.Ποιό μνημείο θεωρείς σπουδαιότερο.Τον Παρθενώνα

12.Σε ποιο μέρος του κόσμου θέλεις να πας.Στην Ιταλία

13. Ποιο είναι το ελάττωμα σου. Είμαι πολύ οξύθυμος

14Πως σε φωνάζουν οι φίλοι σου. Ανεκδοτάκια, φιλότιμο

15.Σε ποιο παίκτη θέλεις να μοιάσεις.Dirk Nowitzki

16.Το αγαπημένο σου τραγούδι.Remember the name (fort Minor)

17.Τι σε εκνευρίζει περισσότερο.Να μιλάω σε άλλους και να με γράφουν.

18.Ποια θεωρείς σημαντικότερη αξία.Την υπομονή

19.Η ευτυχέστερη μέρα της ζωής σου.Ολες μου τις μέρες είμαι χαρούμενος

20.Η χειρότερη μέρα.Οταν ένα πρωί πήρα κακούς βαθμούς στο φροντιστήριο,το απόγευμα χάσαμε στο παιδικό και το βράδυ έχασε κι ο Αρης!

21Ποιο το χόμπυ σου.Video games

22.Ποιά προσωπικότητα θα ήθελες να γνωρίσεις.Τον Michael Jordan

23.Το μεγάλο σου όνειρο.Να ανέβει ο ΟΦΗ στην Α1 και να παίζω κι εγώ

24.Τι έμαθες από τους γονείς σου.Υπομονή κι επιμονή

Δεν υπάρχουν σχόλια: