ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΜΠΑΣΚΕΤ

Επικοινωνήστε στο........

heraklionbasket.kreta@gmail.com

Επίσημοι χορηγοί: "SIVA TRAVEL- CAFE ΑΡΩΜΑ -S/M ΧΑΡΜΑ "

13 Μαΐ 2008

24 δεύτερα

N.Νικηφόρος (Παίδες ΟΦΗ)


Ερωτήσεις

1. Σε ποιο σχολείο πας: Στο 4ο Γυμνάσιο

2.Ποτε γεννήθηκες. 1993

3.Τι ομάδα είσαι. ΟΦΗ

4. Οικογενειακή σου κατάσταση. Έχω ένα αδερφό μικρότερο

5.Τι φαγητό σου αρέσει. Γύρος, Μακαρόνια με σολομό

6.Σερφάρεις στο Ιντερνετ. Ναι

8.Ποιός παίκτης αρέσει. Kobe Bryant

9.Παρακολουθείς άλλα σπορ. Ποδόσφαιρο

10.Ποιά πόλη θα ήθελες να επισκεφθείς. Los Angeles

11.Ποιό μνημείο θεωρείς σπουδαιότερο. Πύργος Πίζας, Ιταλία

12.Σε ποιο μέρος του κόσμου θέλεις να πας . Στο Los Angeles

13. Ποιο είναι το ελάττωμα σου. Είμαι οξύθυμος

14Πως σε φωνάζουν οι φίλοι σου. Φλόκος

15.Σε ποιο παίκτη θέλεις να μοιάσεις. Στον Φώτση

16.Το αγαπημένο σου τραγούδι. Remember the name (Fort Minor), When you’re gone (Avril Lavigne)

17.Τι σε εκνευρίζει περισσότερο. Όταν ξυπνάω να μου μιλάνε

18.Ποια θεωρείς σημαντικότερη αξία Να σέβομαι

19.Η ευτυχέστερη μέρα της ζωής σου. Όταν γεννήθηκε ο αδερφός μου

20.Η χειρότερη μέρα. Δεν έχω χειρότερη μέρα

21Ποιο το χόμπι σου. Ποδόσφαιρο

22.Ποιά προσωπικότητα θα ήθελες να γνωρίσεις. Τον Kobe Bryant

23.Το μεγάλο σου όνειρο.. Να γίνω μπασκετμπολίστας

24.Τι έμαθες από τους γονείς σου. Να τους σέβομαι

Δεν υπάρχουν σχόλια: