ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΜΠΑΣΚΕΤ

Επικοινωνήστε στο........

heraklionbasket.kreta@gmail.com

Επίσημοι χορηγοί: "SIVA TRAVEL- CAFE ΑΡΩΜΑ -S/M ΧΑΡΜΑ "

24 Μαΐ 2008

24 δεύτερα

Γιάννης Ζερβός (Εφηβικό-ΟΦΗ )


Ερωτήσεις

1. Σε ποιο σχολείο πας:Απόφοιτος Λυκείου.

2.Ποτε γεννήθηκες.1990

3.Τι ομάδα είσαι. Ολυμπιακός.

4. Οικογενειακή σου κατάσταση.Εχω ένα αδερφό πιο μικρό.

5.Τι φαγητό σου αρέσει.Μακαρόνια

6.Σερφάρεις στο Ιντερνετ.Ναι

8.Ποιός παίκτης αρέσει. Θ.Παπαλουκάς, Τιερύ Ανρί.

9.Παρακολουθείς άλλα σπορ. Ποδόσφαιρο

10.Ποιά πόλη θα ήθελες να επισκεφθείς. Σιγκαπούρη.

11.Ποιό μνημείο θεωρείς σπουδαιότερο.Οι πυραμίδες της Αιγύπτου

12.Ποιός είναι ο καλύτερος σου φίλος .Ο αδελφός μου.

13. Ποιο είναι το ελάττωμα σου. Είμαι ντροπαλός.

14.Πως σε φωνάζουν οι φίλοι σου. «Ψηλό»

15.Σε ποιο παίκτη θέλεις να μοιάσεις. Στον Γούντς του ΟΣΦΠ

16.Το αγαπημένο σου τραγούδι.4 minutes

17.Τι σε εκνευρίζει περισσότερο.Το ψέμα.

18.Ποια θεωρείς σημαντικότερη αξία. Την αλήθεια

19.Η ευτυχέστερη μέρα της ζωής σου. Όταν πήγα στην Αυσραλία.

20.Η χειρότερη μερα. Οταν είχα σπάσει το πόδι μου.

21Ποιο το χόμπυ σου. Να ασχολούμαι με τον υπολογιστή μου.

22.Ποιό είναι το καύτερο δώρο που έχεις πάρει υπολογιστής μου.

23.Το μεγάλο σου όνειρο.Να παιζω μπάσκετ.

24.Τι έμαθες από τους γονείς σου. Να λέω πάντα την αλήθεια.


Δεν υπάρχουν σχόλια: